Only one month left! Exciting men! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Sanne Malou Lange - WaarBenJij.nu Only one month left! Exciting men! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Sanne Malou Lange - WaarBenJij.nu

Only one month left! Exciting men!

Door: Sanne Malou de Lange

Blijf op de hoogte en volg Sanne Malou

04 Januari 2014 | Nederland, Alkmaar

Goede middag dames en heren van het goede leven!

Jaja, het avontuur staat dan bijna voor de deur! South-Africa, South-Africa South-Africa IK KOM ERAAN! En laat ik ook maar eens modern doen, tada een waarbenjij.nu profiel, ja ook sanniedelangie gaat mee met haar tijd haha! Ook deze altijd kalme ginger, krijgt nu ook wel een beetje last van adrenaline dat giert door haar lijf en gezonde zenuwen! Visum alleen nog ophalen, nog 1 prikje tegen Rabiës, oftwel hondsdolheid, want ja daar zitten we natuurlijk niet op te wachten, vind mezelf al wel dol genoeg! Holladijee! EN ja o god wat neem ik mee, paar stevige stappers, lekker afrits broekje, haha en een safari hoedje en ik red me wel! Wauw wat kijk ik er naar uit, een half jaar genieten, en ja ook om eindelijk eens totaal onafhankelijk en zelfstandig te worden, dat wordt nog een hele klus! But no worries, ook ik kan me heel volwassen gedragen, maar alleen als ik er zin in heb, haha!

7 februari gaat het avontuur officieel van start, 22:00 stappen Maart en ik het vliegtuig in! Uitgezwaaid door hele hordes vrienden, vriendinnen en family die het natuurlijk niet droog gaan houden, snap ik onze aanwezigheid en drukte zal opvallen gemist worden, spandoeken, brieven, gedichten, foto's, ja ik verwacht heel wat ja, succes ermee;)! 1 troost ik zal ook aan jullie denken hoor, wees niet bang, en ik beloof ook een sentimentele traan (waterval) van mijn komt! Samen janken is lekker!

Hahaha! Ja dan op naar Abu Dhabi, en dan vlug door naar Johannesburg! Nachtje vertoeven in een chique hotelletje, en de volgende ochtend uitgerust door naar Port Elizabeth, wauw dan zijn we er echt bijna! Stukje naar Port Alfred en dan zullen we kennis maken met de campus waar we 10 weken zullen vertoeven tijdens onze minor Lodge management! Wat een ervaring!

Nog een maandje, dus sta niet te kijken als ik ineens een knuffelbeertje word! Ja nu kan het nog haha, lekker sentimenteel!

De vriendelijke en hartelijke groetennnnnn van jullie almost ervaren reiziger (haha in my dreams), adios! Oke en een xxx!! Doei die doei!

  • 09 Januari 2014 - 15:33

    Steve En Ditta:

    Sanne, we zijn benieuwd naar je belevenissen over een tijdje, hahaha,

    Groetjes en geniet nog even van het mooie friesland, hahaha

  • 09 Januari 2014 - 15:41

    Sanne Malou De Lange:

    Haha hallo hallo wat leuk een berichtje van m'n oom en tante!! Gezellig!
    Ja joh maak jullie geen zorgen, ik zal jullie goed op de hoogte houden! Tot snel!
    Liefs xxxx, ik zet Friesland nog even 3 weken op z'n kop, nu kan het nog ;)!

  • 11 Januari 2014 - 17:58

    Opa En Oma Aan De Breelaan:

    Lieve Sanne
    We hebben het begin gevonden van je reisverhaal en we begrijpen dat je er ontzettend veel zin in heb gekregen. ha,ha,ha. We geloven dat dat er af en toe een beetje tussen door moet worden gezet om met jullie taalgebruik mee te doen. ha,ha,ha. We hopen dat alles zal lopen en gaan zoals je graag wil want dan gaan de komende dagen ook snel om en zit je straks opeens in het mooie zuid Afrika. Je weet dat wij er ook zijn geweest dus kunnen ons straks waarschijnlijk het een en ander iets beter voorstellen als over het mooie land zal gaan schrijven. Sanne heel veel groetjes van ons en doe het maar kalm aan dan zal het gerust wel goed komen. Een dikke zoen van je Oma en Opa. ha,ha,ha.

  • 24 Januari 2014 - 10:24

    Sanne Malou De Lange:

    Lieve opa en oma! Wat leuk om nu al een berichtje van u te ontvangen! Komt nu allemaal echt heel dichtbij! Nog maar twee weken en dan wachten Maartje en ik op het vliegtuig dat ons eerst naar Abu Dhabi zal brengen! Daarna door naar Johannesburg! En dan als eindpunt port Elizabeth en port Alfred! Heel spannend allemaal! Kijk er erg naar uit! Ik zal u op de hoogte houden van alle belevenissen en avonturen in het mooie maar verre Zuid Afrika. Op deze pagina! Ik heb ingesteld dat u altijd een email ontvangt als ik er nieuwe fris of een nieuw bericht op het geplaatst, hartstikke handig! Zometeen nog even 1 toets maken en moren verhuizen, dan zot m'n tijd in Leeuwarden er bijna op! Ik ga nadat ik terug kom uit Afrika namelijk meteen stage lopen in Amsterdam! Weer terug naar noord Holland en een stuk dichter bij Bergen! Tot snel opa en oma! Veel liefs en een dikke kus van jullie kleindochter!

  • 24 Januari 2014 - 10:25

    Sanne Malou De Lange:

    Haha het woord 'fris' moet zijn 'fotos'!

  • 25 Januari 2014 - 10:42

    Nanne En Nell:

    Lieve Sanne,
    Gisteravond met je mams naar de schouwburg en hebben we het er UITGEBREID haha over gehad. Wat weer een super avontuur gaat t worden joh. We gaan t lekker volgen straks. Je mams en ik zijn er in een ver verleden..............ook geweest. Wat een prachtland. Afijn, sukses met de voorbereidingen Sanne!!
    Dikke knuf van ons xx

  • 26 Januari 2014 - 07:46

    Sanne Malou De Lange:

    Good morning Nanne en Nell! Wat een leuk berichtje! Dankjewel!!! Ja mama vond het helemaal geweldig! Super leuk cadeau! Jaaa nog maar tweee weekjes! Gisteren terug verhuist dus het begint nu 'echt' te voelen haha! Nog vier dagen praktijk lopen op school en dan op 31 januari zit mij laatste dag in Leeuwarden er toch echt op en gaat het avontuur beginnen! Ben zo benieuwd naar zuid Afrika! Ik ga jullie op de hoogte houden met jaloersmakende foto's haha! Misschien herken je wel dingen! Fijne dag! Veel liefs XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne Malou

Jaja, het is zover deze Ginger gaat de wijde wereld in! Op zoek naar avontuur in het mooie en verre South Africa! En ja die reis ga ik niet alleen maken, m'n maatje Maartje wordt m'n reispartner in crime! Te gek! Een half jaar vertoeven in een ander land, andere cultuur, een ding weet ik zeker, ik ga een memorabele tijd tegemoet, eerst 10 weken Lodge management in Port Alfred, dan 3 weken 'vakantie', en ja trommergeroffel............. dan komen die gekkke Eef en Irm ons opzoeken, samen naar Cape Town, wat een feest! Laatste 10 weken, gaan Maart en ik, Wildlife management volgen in de Madolo's! Kom maar op met die Big Five! Wauw ik heb er zin in! SPANNNNNNEND!

Actief sinds 04 Jan. 2014
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 9283

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 21 Juli 2014

Ginger maakt South Africa onveilig! Wauw!

Landen bezocht: