Er is een tijd van komen een gaan! - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Sanne Malou Lange - WaarBenJij.nu Er is een tijd van komen een gaan! - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Sanne Malou Lange - WaarBenJij.nu

Er is een tijd van komen een gaan!

Door: Sanne Malou de Lange

Blijf op de hoogte en volg Sanne Malou

04 April 2014 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Men wat is de tijd voorbij gevlogen in Port Alfred! We zijn alweer 2 maanden in hartje South Africa! En ik kan zeggen: IK VOEL ME THUIS, ik ga nog even niet naar huis (sorry thuisfront haha)! Mis jullie soms stiekem wel hoor!

Echt nu al een geweldig avontuur om nooit meer te vergeten, met zoveel hoogte punten! Van de Canopy tour in Tsitsikamma, surfen in J-Bay, ultra relaxen in Port Elizabeth, om over al de feestjes in ons thuis stadje Port Alfred maar te zwijgen! Hahaha heb me uitermate goed vermaakt en me geen moment verveeld! Veel nieuwe gezichten, superleuke mensen leren kennen!

Gisteren was het moment dan toch echt daar! EIND PRESENTATIE! Met een klein gevalletje van 'lichte stress' hebben we toch echt ons report van welgeteld 85 pages weten af te krijgen! Is wel een klein applausje waard, of wat?!

Onze eigen Lodge, oftewel 'Dude Relax Backpackers' in Jeffrey's Bay, is nu echt een geheel! Logo menu kaarten, sfeer impressies! Alles was dik voor elkaar en ja kan ook niet anders, die presentatie hebben we hard gerockt! Lerares was wel een beetje onder de indruk! YES! Voldaan gevoel, en ja toch wel lekker opgelucht!

Nu staat vanmiddag alleen nog de test voor de deur en dan zit onze module 'Lodge Management' er echt op! Vanavond afscheids feestje, oftewel the Summerball Braai, voor alle mensen die weer terug naar Holland gaan of net zoals wij naar de Madolo's! Wilde dieren spotten hole hole! Heel veel zin weer, klaar voor weer een nieuw avontuur!

Morgen ochtend, 'fris en fruitig' op weg naar Jeffrey's Bay met de meiden, woehoe met Simoon, Hanne, Paula en niet te vergeten maaaaaaaart 5 dagen vertoeven in the surf city Jeffrey's Bay! Can't wait!

Woensdag als we terug komen zijn ons laatste drie dagen in Port Alfred aangebroken! Want ja ja ja mijn awesome vriendinnetjes IRMPIE &EEFJE zijn gisteren al in South Africa gearriveerd! Zo ge GEK, gek gevoel! Aaaah en zaterdag avond is het tijd om ze dan ook echt in real life dood te knuffelen! Hup samen de Bazz bus in en GAAN! Time to go to CAPE TOWN! Oeh Eef we hebben zoiets leuks voor je gepland op je birthday hahaha dat wordt memorabel let maar op aapie! Kan niet meer wachten! Oe la la!

Lieve volgers uit Holland! Ik vermaak me nog steeds tot in de puntjes! Tot de volgende villa!!! Hele dikke kus van jullie ginger friend! XXX

  • 04 April 2014 - 09:56

    Diaantje:

    Hai lieverd,

    Wat is het toch elke keer weer leuk te lezen hoe je het daar naar je zin hebt.
    Heel veel plezier en maak er een dolle boel van, maar dat is aan jou wel besteed.
    Als je weer in hollandia bent dan gaan we ff date want ik wil alles van je horen.


    Xxx diana

  • 04 April 2014 - 11:53

    Wilma Trotse Mamsie.:

    Hi lieverd,

    Kanjer van me.Na een paar dagen knallen een top presentatie neergezet en vandaag nog even er tegen aan en dan holiday Jeffrey's Bay en samen met Irmpie en Eef en natuurlijk Maartje het zuiden van Zuid Afrika verkennen.Wat zulen een lol hebben samen en genieten.
    De Birkeis zijn mee en jullie kunnen jullie buddy verrassen.
    Heel veel plezier in Jeffrey's Bay met de mooie surf guys.
    Liefs en dikke kus mamsie.

  • 04 April 2014 - 18:38

    Nanne En Nell:

    He wijffie,
    Van harte gefeliciteerd met jullie topprestatie!!! Tussen al die leuke feesten en uitjrs hebben jullie dit toch maar ff gefikst. Klasse en dikke knuf.
    Op naar een nieuw avontuur en gaaf dat er viendinnen overgekomen zijn. Wat er nog allemaal komt, dit pakken ze je al nooit meer af San!! Blijf genieten.
    Liefs. N en N

  • 04 April 2014 - 19:31

    Lot:

    Ha die Sanne,
    Je kaart is vandaag aangekomen met een return -to -sender sticker erop! Maf hė,geen wonder(s!) dat het zolang duurde..
    Leuk dat je Eef en Irma gaat zien,verwen Eef maar flink op haar verjaardag dat heeft ze zó verdiend!
    Natuurlijk hebben jullie die presentatie goed gedaan,naast al dat feesten mag dat ook wel toch;) nu je nieuwe trip alweer...ik denk dat alle dieren die je daar ziet grote indruk maken.
    Dat is zo bijzonder,weet je nog de olifanten in Thailand ?
    Hier maken we van elke dag een feestje zoals je weet ,niks verandert.. Vier jij daar ook maar fijn je feestjes want het leven kan nog lang genoeg serieus en saai zijn!
    Dag lieve meid,tot FaceTime 's maar weer maar dan liever niet als ik net uit de douche kom met een handdoek om m'n hoofd en jij daar met al die meiden op de achtergrond,ai!
    Toedeloe!
    xx,Lot

  • 05 April 2014 - 08:41

    Patricia:

    Hai girl(s)!!
    Wat een heerlijke manier van schrijven heb je! Ik zie en hoor het helemaal voor me. Super dat je/jullie het zo naar zin hebben en top dat de presentatie zo lekker in eigen stijl en goed ging. Toppertjes!!! Geniet er maar van; straks ook met de andere girls.
    Als je terugkomt zijn wij geen buurtjes meer, maar dat heb je al van Wilma gehoord. Huisje gekocht en huis verkocht binnen een week tijd. Amazing!
    Leuk terugdenken aan alle jaren dat je hier kind aan huis was, het Jip-en-Janneke gaatje onder de struik en alle avontuurtjes die we met elkaar hebben gehad. Veel foto's als herinnering. Ik schiet vol.... Xxxx
    Nogmaals, geniet van deze supertijd en van de zomer wippen we een keertje aan om alles te horen en te zien. Veel liefs van Hans en Patricia.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne Malou

Jaja, het is zover deze Ginger gaat de wijde wereld in! Op zoek naar avontuur in het mooie en verre South Africa! En ja die reis ga ik niet alleen maken, m'n maatje Maartje wordt m'n reispartner in crime! Te gek! Een half jaar vertoeven in een ander land, andere cultuur, een ding weet ik zeker, ik ga een memorabele tijd tegemoet, eerst 10 weken Lodge management in Port Alfred, dan 3 weken 'vakantie', en ja trommergeroffel............. dan komen die gekkke Eef en Irm ons opzoeken, samen naar Cape Town, wat een feest! Laatste 10 weken, gaan Maart en ik, Wildlife management volgen in de Madolo's! Kom maar op met die Big Five! Wauw ik heb er zin in! SPANNNNNNEND!

Actief sinds 04 Jan. 2014
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 9271

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 21 Juli 2014

Ginger maakt South Africa onveilig! Wauw!

Landen bezocht: