De dag waar ik zolang naar uitgekeken heb is DAAR! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Sanne Malou Lange - WaarBenJij.nu De dag waar ik zolang naar uitgekeken heb is DAAR! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Sanne Malou Lange - WaarBenJij.nu

De dag waar ik zolang naar uitgekeken heb is DAAR!

Door: Sanne Malou de Lange

Blijf op de hoogte en volg Sanne Malou

07 Februari 2014 | Nederland, Alkmaar

Een hele goede middag luitjes! Eindelijk daar gaat ze dan bijna! Dagen afgeteld! Het is zover!

Oh god oh god, laatste praktijkweek zit erop, eveneens de laatste schooldag op Stenden, wauw kleine meisjes worden echt groot, nouja of doen alsof! ;) Het avontuur staat nu daadwerkelijk voor de deur, griezelig dichtbij, want zelfs Sanne die zichzelf voordoet als echte lefgozer, vind het stiekem nu toch wel een beetje spannend worden! Ik kan Zuidelijk Afrika al bijna aanraken, zo dichtbij! Koffers zijn gepakt, zolang mogelijk uitgesteld, want ja wat neemt een mens mee, als je een half jaar weggaat, het antwoord VEEL! Haha! Als m'n paspoort en de pinpas maar aan boord zijn, dan kan er eigenlijk niks meer fout gaan! Oja Maartje moet ik ook niet vergeten! Belangrijk!

Vanavond om 10 uur vertrekt het vliegtuig toch echt lekker naar de zon, dag vies miezerweer, succes ermee! ;) Nachtje in Johannesburg in een POEPCHIQUE (jaja Eef het is een echt trendwoord) hotel om nog even wat de luxe te genieten, dat gunde we onszelf wel! En ja als we allemaal aan onszelf denken, dan wordt er uiteindelijk aan iedereen gedacht! Maar zonder grappen en grollen, zondag ochtend hervatten we onze reis, op naar Port Elizabeth! Kleine anderhalf uur vliegen, pick-up service van Stenden naar Port Alfred en dan zullen we de plek betreden waar wij 10 weken optimaal gaan genieten en ja ik zie jullie denken, natuurlijk ook braaf naar school zullen gaan! Voorbeeld studenten noemen wij onszelf ook wel! Past helemaal die naam!

Adios lieve vrienden! Ik geniet nog even van m'n laatste uurtjes in hartje Nederland! Heb de zonnebrand al in de aanslag, en natuurlijk een puik petje en fashionable zonnebril mogen niet ontbreken om deze ginger optimaal tegen die UV-straling te beschermen. Wauw dat klinkt verstandig! Ik zeg: Ready for take off, ik ben er klaar voor! Laat maar komen! Avontuur HALLO!

Dikke pakkerd! See you in a while crocodile, see you later aligator! Haha flauw! Dag dag, xxx

  • 07 Februari 2014 - 14:43

    Els:

    Hè nichtje, heel veel plezier en suc6 in zuid-Afrika( wel wat leren hè,) en pas terug komen als je de Big Five gespot hebt!
    Liefs van ons allemaal.
    Ben , Els en de meiden.

  • 07 Februari 2014 - 15:00

    Sanne Malou De Lange:

    Dankjewel Els, Ben en nichtjes! Heb er heel veel zin in! Ja die big five die ga ik achterna die MOET ik spotten! Haha zal een paar kiekjes flitsen dan kunnen jullie ook meegenieten! Liefs xxx

  • 07 Februari 2014 - 15:03

    Suus:

    LEFGOZER!!!! spannnenddddd!!!! Goeie reis kiddo! Kijk nu al uit naar je volgende verhaal!! ZO vet wat je gaat doen!!!!!! Geniet er lekker van, heb je verdiend!!!!!! Dikke Pakkerdxxxx Suus

  • 07 Februari 2014 - 15:13

    Ditta Voetberg:

    Hoi San,

    Dikke knuffel van mij, een hele goede reis en heel erg veel plezier!!

    Liefs Ditta (en natuurlijk ook van Steve

  • 07 Februari 2014 - 15:24

    Ruth:

    Woooww!! Spannend Sann!! Geniet en maak er een mooie tijd van daar in zuid afrika!!
    Hele goede reis en take care! Dikke knuffel, xx

  • 07 Februari 2014 - 15:26

    Nanne En Nell:

    Nou lieve Sanne, nog een paar uurtjes en dan sta ik met de superleuke haha Toyota voor de deur om jou en Wilma naar Schiphol te brengen.....wauw! Jullie avontuur gaat beginnen. Stinkend jaloers op het mooie weer wat jullie tegemoet gaan!! Tot straks en liefs op afstand met een dikke knuf van Nanne xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne Malou

Jaja, het is zover deze Ginger gaat de wijde wereld in! Op zoek naar avontuur in het mooie en verre South Africa! En ja die reis ga ik niet alleen maken, m'n maatje Maartje wordt m'n reispartner in crime! Te gek! Een half jaar vertoeven in een ander land, andere cultuur, een ding weet ik zeker, ik ga een memorabele tijd tegemoet, eerst 10 weken Lodge management in Port Alfred, dan 3 weken 'vakantie', en ja trommergeroffel............. dan komen die gekkke Eef en Irm ons opzoeken, samen naar Cape Town, wat een feest! Laatste 10 weken, gaan Maart en ik, Wildlife management volgen in de Madolo's! Kom maar op met die Big Five! Wauw ik heb er zin in! SPANNNNNNEND!

Actief sinds 04 Jan. 2014
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 9267

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 21 Juli 2014

Ginger maakt South Africa onveilig! Wauw!

Landen bezocht: